Happiness

Happiness

Tuesday, November 24, 2009

Songs Of The Day @ 24th Nov 2009

salam sume. aku br je dgr 1 lagu indie ni. local band kte gk. yg dlu vocalist group meet uncle hussain tp skg dh wat group len. besh gk single diorg yg slalu kt radio skg. jd aku cr lgu ni n donlod. pas2 hari2 aku psg smp aku hafal lirik die. haha. enjoy.

Azlan & The Typewriter - Kelibat Si Penyair

Di atas kaca terpancar satu cahaya
berlari ku pergi untuk tahu apa disana
suara yang merdu memanggil-manggil namaku
wangian terhidu menusuk ke dalam tubuhku

dan pabila ku celik mata bagaikan hidup semula
kerana dia aku begini
hidupku penuh bermakna
takkan lagi mempersiakannya

di bawah angin malam aku hangat sendiri
ku renung awan air mataku berlinangan
tersentuh hatiku bilaku mendakap kamu
menyuluh gelapku jalanan ku tuju

dan pabila ku celik mata bagaikan hidup semula
kerana dia aku begini
hidupku penuh bermakna
takkan lagi mempersiakannya

1 comment: